Dyrektor Marketingu
Podstawowe informacje:
- Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
- Branża: Marketing / Reklama / Public Relations
- Oferta pojawiła się: 4dni temu
- Numer referencyjny: BHH/188/DM
- Ilość wakatów: 1
- Rodzaj umowy: umowa o pracę
- Wymagane prawo jazdy: kat. B
- Termin składania: 2026-01-31
Misja:
Jesteśmy firmą, która powstała z pasji do HR, realizujemy projekty z zakresu rekrutacji i selekcji, szkoleń oraz szeroko pojętego doradztwa personalnego. Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma z branży beauty o zasięgu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko: Dyrektor Marketingu.
Opis Stanowiska:
- Tworzenie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej zgodnej z celami biznesowymi firmy,
- Analiza rynku kosmetycznego, trendów beauty oraz działań konkurencji,
- Definiowanie pozycjonowania marek i segmentacji klientów (B2C/B2B),
- Zarządzanie zespołem marketingu i współpraca z działami sprzedaży, produkcji i PR,
- Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, optymalizacja kosztów kampanii,
- Nadzór nad kampaniami 360°: digital, social media, kampanie performance, content, PR, trade marketing,
- Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży w kanałach online i offline poprzez działania marketingowe,
- Wdrażanie i optymalizacja działań SEO/SEM, e-mail marketing, marketing automation,
- Analiza danych (Google Analytics, Meta Business, TikTok Ads) i raportowanie KPI oraz ROI,
- Budowanie wizerunku marek oraz dbanie o spójność komunikacji wizualnej i językowej,
- Zarządzanie współpracami z influencerami, ekspertami oraz partnerami biznesowymi,
- Organizacja eventów, targów branżowych, spotkań PR oraz premier produktów.
Wymagania podstawowe:
- Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu, w tym min. 2 lata na stanowisku managerskim,
- Doświadczenie w sektorze beauty, dermokosmetyków, FMCG lub fashion,
- Praktyczna wiedza z zakresu digital marketingu, social media, performance, e-commerce,
- Analityczne podejście i umiejętność pracy na KPI oraz budżetach,
- Doświadczenie w kreowaniu strategii marek i prowadzeniu projektów 360°,
- Mile widziane doświadczenie współpracy z influencerami / agencjami PR / studiem graficznym.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę lub B2B,
- Pakiet benefitów pozapłacowych,
- Realny wpływ na rozwój marki i portfolio produktowego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) oraz wprowadzenie ich do bazy danych przez administratora, firmę Best Headhunters Emilia Hoja-Kapczyńska z siedzibą w Giemzówku, agencje zatrudnienia numer 13088, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców – zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych, możliwości ich poprawiania i zmieniania oraz, że zgoda może być odwołana w każdym czasie.”
Podsumowanie oferty:
Obecnie dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży beauty o zasięgu międzynarodowym, poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko: Dyrektor Marketingu.