Dyrektor Marketingu

Podstawowe informacje:

  • Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
  • Branża: Marketing / Reklama / Public Relations
  • Oferta pojawiła się: 4dni temu
  • Numer referencyjny: BHH/188/DM
  • Ilość wakatów: 1
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymagane prawo jazdy: kat. B
  • Termin składania: 2026-01-31

Misja:

Jesteśmy firmą, która powstała z pasji do HR, realizujemy projekty z zakresu rekrutacji i selekcji, szkoleń oraz szeroko pojętego doradztwa personalnego. Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma z branży beauty o zasięgu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko: Dyrektor Marketingu.

Opis Stanowiska:

  • Tworzenie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej zgodnej z celami biznesowymi firmy,
  • Analiza rynku kosmetycznego, trendów beauty oraz działań konkurencji,
  • Definiowanie pozycjonowania marek i segmentacji klientów (B2C/B2B),
  • Zarządzanie zespołem marketingu i współpraca z działami sprzedaży, produkcji i PR,
  • Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, optymalizacja kosztów kampanii,
  • Nadzór nad kampaniami 360°: digital, social media, kampanie performance, content, PR, trade marketing,
  • Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży w kanałach online i offline poprzez działania marketingowe,
  • Wdrażanie i optymalizacja działań SEO/SEM, e-mail marketing, marketing automation,
  • Analiza danych (Google Analytics, Meta Business, TikTok Ads) i raportowanie KPI oraz ROI,
  • Budowanie wizerunku marek oraz dbanie o spójność komunikacji wizualnej i językowej,
  • Zarządzanie współpracami z influencerami, ekspertami oraz partnerami biznesowymi,
  • Organizacja eventów, targów branżowych, spotkań PR oraz premier produktów.

Wymagania podstawowe:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu, w tym min. 2 lata na stanowisku managerskim,
  • Doświadczenie w sektorze beauty, dermokosmetyków, FMCG lub fashion,
  • Praktyczna wiedza z zakresu digital marketingu, social media, performance, e-commerce,
  • Analityczne podejście i umiejętność pracy na KPI oraz budżetach,
  • Doświadczenie w kreowaniu strategii marek i prowadzeniu projektów 360°,
  • Mile widziane doświadczenie współpracy z influencerami / agencjami PR / studiem graficznym.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę lub B2B,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Realny wpływ na rozwój marki i portfolio produktowego.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) oraz wprowadzenie ich do bazy danych przez administratora, firmę Best Headhunters Emilia Hoja-Kapczyńska z siedzibą w Giemzówku, agencje zatrudnienia numer 13088, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców – zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych, możliwości ich poprawiania i zmieniania oraz, że zgoda może być odwołana w każdym czasie.”

Podsumowanie oferty:

Obecnie dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży beauty o zasięgu międzynarodowym, poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko: Dyrektor Marketingu.

Aplikuj

Wyślij

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.

Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

rozumiem