Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta
Podstawowe informacje:
- Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
- Branża: Obsługa klienta / Call Center
- Oferta pojawiła się: 2025-06-18
- Numer referencyjny: BHH/183/SdOK
- Ilość wakatów: 1
- Rodzaj umowy: umowa o pracę
- Wymagane prawo jazdy: kat. B
- Termin składania: 2025-07-31
Misja:
Jesteśmy firmą, która powstała z pasji do HR, realizujemy projekty z zakresu rekrutacji i selekcji, szkoleń oraz szeroko pojętego doradztwa personalnego. Naszym Klientem jest firma z branży uzdatniania wody, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji filtrów do wody, stacji uzdatniania, wkładów wymiennych i części zamiennych,. Aktualnie poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko: Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta.
Opis Stanowiska:
- Obsługa zamówień B2B: wprowadzanie, weryfikacja danych, kontrola cen i ilości,
- Wystawianie faktur krajowych i zagranicznych, przygotowywanie dokumentów eksportowych (specyfikacja, EUR1, świadectwa pochodzenia),
- Organizacja wysyłek i kontakt z firmami spedycyjnymi,
- Komunikacja z klientami (głównie mailowa): wysyłka proform, faktur, potwierdzeń, informowanie o realizacjach, wsparcie w zakresie reklamacji,
- Ścisła współpraca z działem handlowym, produkcją i magazynem.
Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne, handlowe lub filologia),
- Praktyka w obsłudze klienta lub sprzedaży B2B,
- Znajomość dokumentów sprzedażowych i eksportowych,
- Doświadczenie w logistyce oraz organizacji transportu,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office i programów sprzedażowych (np. Subiekt, WAPRO Mag, SAP),
- Umiejętność pracy z dokumentami i dbałość o szczegóły,
- Dobra znajomość j. rosyjskiego (mile widziany dodatkowo j. angielski).
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- Prywatny pakiet ubezpieczenia medycznego i sportowy,
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) oraz wprowadzenie ich do bazy danych przez administratora, firmę Best Headhunters Emilia Hoja-Kapczyńska z siedzibą w Giemzówku, agencje zatrudnienia numer 13088, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców – zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych, możliwości ich poprawiania i zmieniania oraz, że zgoda może być odwołana w każdym czasie.”
Podsumowanie oferty:
Obecnie dla naszego Klienta, firmy z branży uzdatniania wody, specjalizującej się w produkcji i dystrybucji filtrów do wody, stacji uzdatniania, wkładów wymiennych i części zamiennych, poszukujemy kandydata/-ki na stanowisko: Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta.